Alan99 Alan99
157
BLOG

Dziennikarze mądrzeją !! Ale czy naprawdę ????

Alan99 Alan99 Polityka Obserwuj notkę 2

Słuchałem dzisiaj TOK FM! -  Komentarzy pubicystów !!! odnośnie wyników wyborów (a byla to Gawryluk, . Sekielski i jeszcze ktoś)

I co dotychczasowi piewcy PO dostrzegli?

O dziwo stwierdzili, że sondaże NIE są wiarygodne !!! i wyborcy nie poszli śladem sondaży !!!!  A powinni?

Dostrzegli również i to że media trochę manipulują  i nierzetelnie informują.

Zastanawiali się oczywiście dlaczego Komorowski właściwie przegrał z Jarosławem Kaczyńskim. Przedstawili sporo argumentów, nawet nie chce mi się ich przytaczać, wszyscy chyba je znamy.

Ale żadnemu publicyście NIE PRZYSZŁO do głowy, że Jarosław Kaczyński dostał tyle głosów, bo jest jedynym PRAWDZIWYM  PATRIOTĄ i zależy mu na sprawiedliwej, wolnej i niezależnej Polsce!!!

Prawdziwym, świadomym wyborcom też na takim prezydencie zależy !!!, a nie na agentach uwikłanych w podejżane i niewyjaśnione przypadki !

Czyżby patriotyzm przestał byc juz argumentem !!i

 

Alan99
O mnie Alan99

Niestety ogarnia mnie CORAZ większe przerażenie. Jedyny ratunek - to nowi ludzie u sterów władzy...spoza układów okrągłostołowych. Jestem gotowy do ponadprzeciętnej aktywności !!!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka