Alan99 Alan99
455
BLOG

Polska Partia Niepodległości - takiej nam partii potrzeba

Alan99 Alan99 Polityka Obserwuj notkę 2

Obserwuję od dłuższego czasu aktywność angielskiego eurodeputowanego Nigela Farage, lidera partii UKIP (UK Partia Niepodległości http://www.ukip.org/).

Jego bezkompromisowe wystąpienia na forum Europarlamentu, pokazujące aż nadto dosadnie istotę przedsięwzięcia zwanego Unia Europejska są lub powinny być wszystkim znane. Dla tych co nie znają, polecam link  http://www.youtube.com/results?search_query=farage&oq=Fara&aq=0&aqi=g3g-s1g6&aql=1&gs_sm=e&gs_upl=1273l2541l0l5376l6l5l1l0l0l0l257l809l0.1.3l4l0

Przemówienia Nigela Farage będące prawdziwym majsterszykiem oratorstwa i retoryki (typowej zresztą dla większości angielskich polityków) są przepełnione prawdziwym patriotyzmem i interesami kraju który reprezentuje.

Jestem przekonany, że jest teraz odpowiedni moment na stworzenie takiej partii, gdyż jak pisze i mówi wielu:

  • "Polska jest w potrzebie"
  • "Polska nierządem stoi"
  • "Polska traci suwerenność"
  • "Polacy, Musimy rozpocząć prawdziwą walkę o niepodległość"

ale warunki konieczne:

  1. Pełna lustracja i weryfikacja wszystkich członków i liderów!!!
  2. Nie może w Polskiej Partii Niepodległości być ludzi "umoczonych" w PRL i postkomunę!

 

Czy byliby zainteresowani? Ja myślę że tak! 

Alan99
O mnie Alan99

Niestety ogarnia mnie CORAZ większe przerażenie. Jedyny ratunek - to nowi ludzie u sterów władzy...spoza układów okrągłostołowych. Jestem gotowy do ponadprzeciętnej aktywności !!!

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka